Na één rondje in juni (mini-monstertijdrit) dacht ik: ok Mariek, één keer, één keer die belachelijke, zware, vreselijk, verschrikkelijke drie keer zo lange monstertijdrit. En dan ook echt nooi meer! Want 123 kilometer op een tijdritfiets door de polder fietsen, laten we eerlijk zijn: waarom zou je dat vaker dan één keer doen???
Ik draai nu al weer aardig wat jaartjes mee in het SKITS wereldje, maar ik durfde nooit mee te doen, en nu eigenlijk nog niet, maar het moet....
- Van Theo en Kees

Elke vorm van twijfel van mijn kant wordt door deze heren subtiel, of minder subtiel, met goede of minder goede argumenten weggevaagd;
- Omdat ik de maandag na de MTR een vakantiedag heb opgenomen. Beetje kneuzig als je dinsdag op je werk komt, je collega's vragen hoe het is gegaan en je moet zeggen: 'uh, ja, ik heb niet gereden.';
- Omdat dat oude witte tijdritfietsje anders voor niets 3 maanden bij me in de gang heeft gestaan...
Dus tot zover mijn motivatie tot het rijden van de MTR... Maar hoe zit het met de motivatie van de rest van de Skitsers??? Ik hoorde namelijk van Kees dat er inmiddels 30 inschrijvingen zijn, maar dat er nauwelijks Skitsers meedoen.... Hoe kan dat??? En wie doen er behalve Erik Jan en ik nog meer mee van SKITS???
P.S. Mooie flyer!