SKITS Forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
1 Juni 2012, 00:16:16

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
Tip: onder profiel kan je bij 'Forumprofielinformatie' je foto aanpassen. Hier kan je ook andere informatie over jezelf aan andere SKITSers laten zien.
23157 aantal berichten in 2250 topics door 187 geregistreerde leden
Nieuwste lid: EmielFBW
* Startpagina Help Zoek Kalender Inloggen Registreren
+  SKITS Forum
|-+  SKITS prive: inloggen vereist voor reacties
| |-+  Wielrennen
| | |-+  Monstertijdrit komt er weer aan!
« vorige volgende »
Pagina's: [1] 2 3 Omlaag Print
Auteur Topic: Monstertijdrit komt er weer aan!  (gelezen 2953 keer)
Vincent
Klapper

« Gepost op: 8 September 2009, 10:19:03 »

Aangezien plaatjes vaak meer zeggen dan woorden:
Marieke
Hoge noor

« Antwoord #1 Gepost op: 11 September 2009, 15:43:53 »

Na één rondje in juni (mini-monstertijdrit) dacht ik: ok Mariek, één keer, één keer die belachelijke, zware, vreselijk, verschrikkelijke drie keer zo lange monstertijdrit. En dan ook echt nooi meer! Want 123 kilometer op een tijdritfiets door de polder fietsen, laten we eerlijk zijn: waarom zou je dat vaker dan één keer doen???

Ik draai nu al weer aardig wat jaartjes mee in het SKITS wereldje, maar ik durfde nooit mee te doen, en nu eigenlijk nog niet, maar het moet....

- Van Theo en Kees Wink Elke vorm van twijfel van mijn kant wordt door deze heren subtiel, of minder subtiel, met goede of minder goede argumenten weggevaagd;
- Omdat ik de maandag na de MTR een vakantiedag heb opgenomen. Beetje kneuzig als je dinsdag op je werk komt, je collega's vragen hoe het is gegaan en je moet zeggen: 'uh, ja, ik heb niet gereden.';
- Omdat dat oude witte tijdritfietsje anders voor niets 3 maanden bij me in de gang heeft gestaan...

Dus tot zover mijn motivatie tot het rijden van de MTR... Maar hoe zit het met de motivatie van de rest van de Skitsers??? Ik hoorde namelijk van Kees dat er inmiddels 30 inschrijvingen zijn, maar dat er nauwelijks Skitsers meedoen.... Hoe kan dat??? En wie doen er behalve Erik Jan en ik nog meer mee van SKITS???

P.S. Mooie flyer!
Marlies
Super SKITSer

gezellig he?

« Antwoord #2 Gepost op: 12 September 2009, 00:05:33 »

Nee ik niet...... of ik moet na 26 september me bedenken... maar daar het me nogal opslurpt aan energie allemaal (studie/werk/nsk/misschien nog wat fietsen) vooralsnog nee.........

(theo antwoord op je vraag Wink )

Kiss

EMG
theo
Klapper

« Antwoord #3 Gepost op: 13 September 2009, 10:51:40 »

Vooruit Marlies, geen goed excuus, Smiley maar voor dit jaar is een dubbelprogramma mooi, maar inderdaad veel.
Jouw motivatie, Marieke, heel juist, want het werkt Grin
Maar er komt nog iets bij: de Lange Flow. Dat is waarom die tijdrijders het toch doen. Door alle meters tegen het rood aan te zetten, gebeurt er iets in je kop. (Misschien wel omdat er zoveel energie in het fietsen gaat zitten dat je te weinig bloed in je kop overhoudt Grin)
Nee, je komt in a state of tranche. En dat zonder pillen of drank, zonder rare bijwerkingen; in de frisse lucht in een bubbel in de grote ruimte van Flevoland. Dat is wat anders dan de Arena, Spaarnwoude of Biddinghuizen. En de entree is ook nog eens een stuk minder. Smiley
Sommigen raken eraan verslaafd. Maar elk rechtgeaard SKITSer, in voor nieuwe ultieme ervaringen, doet het in ieder geval één keer.
Geen Black of White, maar Groen: Gewoon Doen!
Ieke
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: 14 September 2009, 17:26:48 »

Marieke,

Ik heb de eerste keer ook geminimonsterd en dat jaar erop (of zat er nog een jaar tussen) de échte gedaan. Ik kan je verzekeren dat de kick meer dan 3 keer zo groot is als je de hele doet! De trance zoals Theo 't omschrijft is zeker aanwezig, de wind lijkt met de ronde harder tegen te werken, maar niks zo lekker om over de finish te rollen en kunnen zeggen dat je écht wat gedaan hebt, ook bij de bikkels hoort die dat monster toch maar even een koppie kleiner gemaakt hebt.

Dit jaar rijd ik hem even niet, maar volgend jaar ga ik beslist op herhaling. De eerste keer reed ik hem zonder tijdritstuur en naar mijn idee moet het mét zo'n stuur toch zeker sneller kunnen!

Succes!!
theo
Klapper

« Antwoord #5 Gepost op: 15 September 2009, 11:29:30 »

Met ligstuur gaat het zeker sneller en de houding is ook veel comfortabeler.
theo
Klapper

« Antwoord #6 Gepost op: 15 September 2009, 14:19:22 »

"Mededeling voor Pieter met de portofoon:
Pieter, we zijn niet alleen je achternaam kwijt, maar ook je telefoonnummer.
Als je ook dit jaar wilt meewerken met de MTR, graag.
Bijvoorbeeld weer als uitkijk bij de fouragering.
We horen van je! Over."
Tim
Gast
« Antwoord #7 Gepost op: 21 September 2009, 23:13:32 »

Naast wat hand en spandiensten doe ik nu ook officieel mee :-) Geen idee wat ik voor elkaar gefietst krijg.....ik ga voor de 30 :-)

Wie volgt/durft?
giel
Gast
« Antwoord #8 Gepost op: 23 September 2009, 08:50:18 »

Is het jullie opgevallen dat de MTR zolangzamerhand de vormen van een prestigeus evenement begint aan te nemen? Ik heb net de startlijst bekeken en voorzover ik kan zien staan er 4 man aan de start die ook het elite NK gereden hebben en nog 2 van het amateur A NK. Dat wordt nog spannend...
Arno
Administrator
Super SKITSer

www.arnohendrikse.nl

« Antwoord #9 Gepost op: 23 September 2009, 12:49:01 »

Tijd voor revance Giel?

beat the best, beat yourself
giel
Gast
« Antwoord #10 Gepost op: 23 September 2009, 13:37:22 »

Tijd voor revance Giel?

Daar doe ik geen uitspraken over, voor er weer allemaal rare weddenschappen afgesloten worden waar ik later weer de schuld van krijg als ze verloren worden. Ik wil gewoon een lekker eindje fietse, verder zie ik het allemaal wel.
Kees
Trainer
SKITS forum legende
*

« Antwoord #11 Gepost op: 23 September 2009, 15:19:09 »

Maar waar blijven die clubgenoten van je, Giel? Kan jij er niet nog een paar 'omlullen'?
Eelco
Klapper

« Antwoord #12 Gepost op: 25 September 2009, 01:44:27 »

mocht ik me op een laatste moment bedenken en toch nog mee willen doen aan de mtr omdat het toevallig mooi weer is? of gewoon willen komen kijken omdat ik toch niks beters te doen heb en met bier en camera in de hand wil genieten van hoe een groepje gekken zich helemaal naar de klote rijdt? hoe laat moet ik dan zondag op de kievitsweg aanwezig zijn??
Tim
Gast
« Antwoord #13 Gepost op: 25 September 2009, 09:08:32 »

De inschrijving zal plaatsvinden tussen 9 en 9:45 uur, de start is om 10 uur.
Tim
Gast
« Antwoord #14 Gepost op: 27 September 2009, 18:42:52 »

3:43:nogiets.....tegen de 33km/u gemiddeld. Ik zal zsm de tijden in excel tikken en de gemiddelden berekenen. Wat ik begreep tijdens de huldiging is dat het parcourrecord een nieuwe eigenaar heeft!

Die laatste 15km zijn echt killing. Ik ben vandaag een paar jaar ouder geworden, maar dat was het waard!
Pagina's: [1] 2 3 Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: