|
|
|
theo
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 26 Juni 2010, 13:39:46 » |
|
Prachtig dat tijdrijden! In het blad Fiets een mooie special over tijdrijden, materiaal en aanpak. Met onze Corniel als getuige deskundige!
Van onszelf na de vakantie: 22 augustus: mini MonsterTijdRit; voor individuen en ploegen 13 september: Abcoude Tijdrit 26 september: MonsterTijdRit
Voor de liefhebbers: ik heb nog twee tijdritpakken.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Thomas
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 26 Juni 2010, 16:02:19 » |
|
skits heeft nog een dames tijdritpak in maat M voor €35/€47,50 (student/NS), als je dit wil kopen moet je even mailen naar kleding@skits.nl
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Corniel
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 28 Juni 2010, 18:45:18 » |
|
En voor de liefhebbers heb ik ook nog een opzetstuurtje te leen. Dat maakt de rit een stuk beter te doen.
Wij - de organisatie dus - hopen dit jaar op een mooie afvaardiging van SKITS-ers. Meld u allen aan!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Arno
Administrator
Super SKITSer

www.arnohendrikse.nl
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 30 Juni 2010, 16:53:37 » |
|
Staat nu ook op www.nssu.nl
|
|
|
|
|
|
beat the best, beat yourself
|
|
|
|
theo
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 30 Juni 2010, 18:39:54 » |
|
Nog een opzetstuur bij mij.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Corniel
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 30 Juni 2010, 19:25:05 » |
|
@Arno: Super!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vincent
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 10 Augustus 2010, 09:28:33 » |
|
De eerste 27 inschrijvingen zijn binnen, maar we hopen op nog veel meer inschrijvingen. Dus: mocht je toe zijn op een mooi sportieve ervaring, schrijf je in via www.monstertijdrit.nl!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tim
Gast
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 16 Augustus 2010, 16:55:51 » |
|
Inmiddels 35 inschrijvingen!
En nogmaals: ben niet bang om deel te nemen! Ik heb zelf vorig jaar meegedaan met een standaard racefiets, zonder ligstuur of wat dan ook. Ik ben vorig jaar heel wat frustaties kwijt geraakt in de Flevopolder :-)
Uiteraard word je hier en daar met 15km/uur omver geblazen, en zijn er 'mensen' die 3 rondes rijden in de tijd die jij voor 2 rondes nodig hebt, maar geloof het of niet: dat geeft ook een kick :-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Corniel
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 20 Augustus 2010, 21:42:24 » |
|
En de teller staat op 44! Dat is meer dan er ooit van start zijn gegaan. Het is wel jammer te moeten constateren dat er slechts drie vrouwen zich hebben ingeschreven tot zover. Dus wie komt deze heldinnen vergezellen? Dionne, Marlies, ...?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tim
Gast
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 26 Augustus 2010, 22:45:27 » |
|
48! Whoei!
Leuk dat je meedoet Fons!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fons
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 28 Augustus 2010, 15:27:44 » |
|
Yep en ik heb er zin in! (raar hč)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kees
Trainer
SKITS forum legende

|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 28 Augustus 2010, 15:55:30 » |
|
Wát, een SKÍTSER die mee gaat doen??? FONS ben je nou helemaal besode..... Doe normáál. Of heb je door die iets hogere zadelstand ineens vleugeltjes gekregen  . Heren Organisatoren, wellicht nu er één SKITS schaap over de dam is......
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Corniel
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 28 Augustus 2010, 16:22:25 » |
|
Wát, een SKÍTSER die mee gaat doen? (..) Ik was ook positief verrast. Maar ze kunnen het nog. Gelukkig maar... Wie volgt?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|