SKITS Forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
1 Juni 2012, 00:16:19

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
Let op: gasten mogen geen urls posten!
23157 aantal berichten in 2250 topics door 187 geregistreerde leden
Nieuwste lid: EmielFBW
* Startpagina Help Zoek Kalender Inloggen Registreren
+  SKITS Forum
|-+  SKITS prive: inloggen vereist voor reacties
| |-+  Skeeleren
| | |-+  De skeelertraining wordt weer hervat.
« vorige volgende »
Pagina's: [1] 2 3 Omlaag Print
Auteur Topic: De skeelertraining wordt weer hervat.  (gelezen 4218 keer)
elbrambo
Krabbelaar
*

« Gepost op: 12 Augustus 2010, 14:13:49 »

Dames en heren,

De skeelertraining wordt weer hervat, en wel aanstaande vrijdag om 19:30 op het Olympiaplein. De training is toegankelijk voor iedereen, zelfs als je nog helemaal niet geskeelerd hebt of kan skeeleren. Helm is uiteraard weer verplicht en de rest is aan te raden. Ik hoop weer een heleboel mensen te kunnen begroeten.

Bram

PS.
Als het slecht weer is (regen) gaat de training niet door. Mocht dit het geval zijn, dan laat ik het weten via dit forum...
elbrambo
Krabbelaar
*

« Antwoord #1 Gepost op: 13 Augustus 2010, 16:09:21 »

ik voorzie weinig problemen met het weer, dus de training gaat door vanavond!
19:30 op het Olympiaplein...

Groet,

Bram
Guuszzz
Super SKITSer

« Antwoord #2 Gepost op: 26 April 2011, 17:41:50 »

Ik zag op de homepage dat we weer gaan trainen Bram, stond geloof ik niet waar en hoelaat!

Wat wordt het alternatief voor het O-plein??
elbrambo
Krabbelaar
*

« Antwoord #3 Gepost op: 2 Mei 2011, 12:12:20 »

Guus!

De training zal vrijdag plaatsvinden in het Diemerpark en begint om half acht. Meer informatie volgt...
Guuszzz
Super SKITSer

« Antwoord #4 Gepost op: 2 Mei 2011, 12:32:46 »

leuk leuk leuk!

Alle schaatsers zonder skeelers, Leen je skeelers van SKITS!! SUpergoeie apparaten voor (bijna) gratis te gebruiken!!

Rhianne
Lage noor
**

« Antwoord #5 Gepost op: 2 Mei 2011, 16:13:41 »

Ja! Ik kom ook skeeleren, maar niet deze vrijdag, want dan begint de bata al!
LouLou
Super SKITSer

« Antwoord #6 Gepost op: 3 Mei 2011, 00:44:46 »

Ben dr ook bij, hoewel van mijn paps en mams naar diemerpark al een training is Tongue

Hakuna Matata - Heb geen zorgen, zorg maar dat je geniet Cheesy
wietske
Krabbelaar
*

« Antwoord #7 Gepost op: 3 Mei 2011, 13:55:52 »

Ik kom ook vrijdag! (zonder skeelers, dus ik hoop dat de wieltjes dan gewisseld zijn  Smiley Wink )

En Lou, kom je dan ook vanaf hier? Kunnen we samen fietsen! (of lopen... Wink )
elbrambo
Krabbelaar
*

« Antwoord #8 Gepost op: 3 Mei 2011, 18:15:09 »

Beste Skitsers,

Zoals jullie misschien wel gehoord/gelezen hebben, begint de skeelertraining weer en wel aanstaande vrijdag. De afgelopen tijd ben ik bezig geweest met de mogelijkheid om de training weer op het Olympiaplein plaats te laten vinden, maar na veelvuldig en moeizaam contact met het stadsdeel, ben ik tot de conclusie gekomen dat het Olympiaplein als trainingslocatie voorlopig geen optie meer is. Het kost namelijk redelijk veel geld om daar "legaal" gebruik van te kunnen maken.

De training zal dus voorlopig plaatsvinden in het Diemerpark, wat geen ideale locatie is (ivm verkeer en gebrek aan overzicht voor de trainer), maar tot op heden wel de beste. Ondertussen blijf ik doorzoeken naar een beter geschikte locatie. Mocht je nog iets weten, schroom dan niet en laat het me weten. De vereisten zijn dat het op een asfaltwegdek gebeurt, dat er de ruimte is (je moet een paar honderd meter onafgebroken kunnen rijden), er staan het liefst geen bouwwerken die het zicht kunnen blokkeren en  het liefst is het verkeersvrij, of verkeersarm.

Voor de mensen die skeelers willen huren bij Skits, kunnen vrijdag voor de training vanaf 18:45 op de Jaap Edenbaan komen passen en regelen. Vanaf 19:15 zal ik vertrekken richting Diemerpark, dus als je de weg niet weet, zorg dat je op tijd bent, want dan kun je meerijden (op skates uiteraard). Om 19:30 begint de training bij het eerste bankje vanaf de Nesciobrug.

Ik hoop jullie allemaal weer te zien, maar kun je niet, of wil je geen mail meer ontvangen, meld je dan even af via bramhachmang (AT) hotmail. Ik zal proberen om elke vrijdag voor de training een mailtje te sturen of de training wel of niet doorgaat. Bij regen trainen we namelijk niet.

Nog even alles op een rijtje:
Wat? De skeelertraining
Wanneer? Aanstaande vrijdag 6 mei
Hoe laat? Vanaf 19:30 tot 21:00
Waar? In het Diemerpark
Met wie? Met mij en zoveel mogelijk andere mensen
Waarom? Omdat het kan
Nog iets anders? Ja
Wat dan? Vanaf 18:45 kun je in de Skits bestuursruimte skeelers passen en eventueel huren.

Denk er aan: Een helm is verplicht. Heb je die niet mee, dan kun je helaas niet meedoen aan de training. Andere bescherming (knie, pols, elleboog) is optioneel, maar voor sommige mensen aan te raden ;-).

Mocht je nog vragen hebben, dan kun je mij bereiken via bramhachmang (AT) hotmail.

Groetjes,

Bram de trainer
Christiaan
Hoge noor

« Antwoord #9 Gepost op: 5 Mei 2011, 21:11:07 »

Beste SKITSers,

Morgen zal de eerste skeeler training plaats vinden.
Het passen en van de skeelers kan echter niet plaats vinden voor de training, dit omdat het verbode is de schaatsbaan te betreden na 18.00 vanwege veiligheids maatregelen(opslag ammoniak).
Als de mensen die interesse hebben in het huren van skeelers zijn of haar skeelermaat(dit is ongv. 1 maat kleiner dan je schoenmaat) door willen mailen naar: schaatsen@skits.nl, dan zal ik deze mee nemen naar het Diemerpark.
Mocht de skeelers niet helemaal lekker zitten, dan kan er op een andere dag altijd nog gepast en gewisseld worden.

Tot morgen,

Christiaan
elbrambo
Krabbelaar
*

« Antwoord #10 Gepost op: 6 Mei 2011, 22:23:10 »

Een goed begin is het halve werk...

Het was een prachtige avond in het Diemerpark vanavond met een goede opkomst. Ik mocht heerlijk trainen met Guus, Roan, Julliette, Wietske, Heleen, Christiaan, Robert en Erik. Marten/Martin was er ook, maar door een kleine miscommunicatie had hij geen skeelers bij zich. Gelukkig kon hij zich met wat yoga/core stability oefeningen nog goed bezighouden. Ook Cas kwam heeft nog even meegefietst en sfeer gebracht. Al met al een geslaagde avond en hopelijk mogen we volgende week nog meer mensen begroeten.
Robert
Lage noor
**

« Antwoord #11 Gepost op: 7 Mei 2011, 17:33:33 »

Mijn debuut als Skitser was inderdaad prima, mooi rijden daar in het Diemerpark, alleen jammer dat het zo ver van Uilenstede af ligt.
elbrambo
Krabbelaar
*

« Antwoord #12 Gepost op: 13 Mei 2011, 22:36:39 »

Alle voorzorgsmaatregelen voor niets genomen. Vrijdag de dertiende bracht niet wat ik ervan gevreesd had. Allereerst een heerlijk tripje met Max naar Ljouwert, dan kunnen zien dat in de Giro een ontsnapping net wél lukt en vervolgens een heerlijke skeelertraining in het Diemerpark met wederom een zeer goede opkomst. Daarbij komt dat er weer een hoop mensen waren die er vorige week niet waren, dus ik reken zeker nog een keer op 15+ man.

Vandaag gaven de volgende mensen acte de présence: Robert, Roan, Rens, Marten, Daphne, Felix, Jochem, Erik en Tom S. die door het succes van Roy Boeve weer gemotiveerd is en hartstikke lekker meerolde.

Tot volgende week, wanneer de fietsers ook weer terug zijn...
Rens
Lage noor
**

« Antwoord #13 Gepost op: 20 Mei 2011, 16:37:12 »

Vanavond 19:30 skeelertraining van Bram in 't diemerpark bij het eerste bankje op het lange rechte stuk vanaf de nesciobrug. Iedereen die skeelers heeft, graag echt wil leren skeeleren met double push en alles wat verder skeeler specifiek is en geen andere verplichtingen heeft wordt verwacht!

Vergeet geen helm mee te nemen!
Robert
Lage noor
**

« Antwoord #14 Gepost op: 20 Mei 2011, 17:17:11 »

Precies, we gaan immers niet rolschaatsen.....
Pagina's: [1] 2 3 Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: