|
Mario
|
 |
« Antwoord #30 Gepost op: 31 Januari 2012, 13:03:17 » |
|
Snelste ijs van Nederland, geen gesleep met matje en slaapzak, ideale mogelijkheid je voor te bereiden op de wedstrijd in Hoorn van een week later of het NSK Allround een maand later, vakantiegevoel en een mooie gelegenheid je mede SKITSers beter te leren kennen. Dus: doorgewinterde of kersverse SKITSer: meld je aan!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
thijsvb
Krabbelaar

|
 |
« Antwoord #31 Gepost op: 31 Januari 2012, 15:26:38 » |
|
haloooo, ist ook mogelijk alleen vrijdag en zaterdag mee te gaan en zondag ochtend weg te sneaken? ik zorg wel dat ik dan in die eerste twee dagen die 50 euro eruit haal...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Karen
|
 |
« Antwoord #32 Gepost op: 2 Februari 2012, 15:42:36 » |
|
@Thijsvb Ik ben vorig jaar mee geweest, en toen kwamen er ook mensen later en er gingen ook mensen zondagochtend al weg, dus verwacht niet dat dat echt een probleem zal zijn...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Oisin
|
 |
« Antwoord #33 Gepost op: 5 Februari 2012, 14:54:19 » |
|
als de kou nog even aanhoudt kunnen we miss ook wel het natuurijs opzoeken in enschede ! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
estheringoodmood
|
 |
« Antwoord #34 Gepost op: 5 Februari 2012, 17:52:49 » |
|
Oh Yeah!! Dat zou helemaal tof zijn  . En Thijs, is geen probleem, we zullen je niet vastbinden aan je bed. ... Alhoewel? (Grapjesgrapjes)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mira
|
 |
« Antwoord #35 Gepost op: 5 Februari 2012, 18:05:43 » |
|
Let op: Wil je nog mee op weekend, en genieten van een lekker bedje, geef je dan NU op!! Dan is het laatste bedje vergeven.
Anders kun je nog wel mee, maar wordt het een luchtbedje/matje meeslepen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pablo
Hoge noor

Ik schaats met twee benen op mijn rug
|
 |
« Antwoord #36 Gepost op: 5 Februari 2012, 18:40:20 » |
|
Was ik nog op tijd? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Oisin
|
 |
« Antwoord #37 Gepost op: 5 Februari 2012, 21:05:05 » |
|
Je weet het maar nooit met Esther hoor, wat zij allemaal aan haar bed vastbindt... @ Pablo, ik heb nog niet goed gekeken, maar ga er maar van uit dat je mee kan! Wie moet anders mijn kleding-tweeling zijn? (wel goed strijken voor het weekend dan he!)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pablo
Hoge noor

|
 |
« Antwoord #38 Gepost op: 5 Februari 2012, 21:30:17 » |
|
Je weet het maar nooit met Esther hoor, wat zij allemaal aan haar bed vastbindt... @ Pablo, ik heb nog niet goed gekeken, maar ga er maar van uit dat je mee kan! Wie moet anders mijn kleding-tweeling zijn? (wel goed strijken voor het weekend dan he!) Puik, ik zal mijn best doen. Hebben we ook weer een diner-chique?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lucas
Krabbelaar

Je presentatie is ook een prestatie.
|
 |
« Antwoord #39 Gepost op: 6 Februari 2012, 12:43:58 » |
|
Ik wil ook nog mee, zijn alle bedden al vergeven?
|
|
|
|
|
|
Je presentatie is ook een prestatie.
|
|
|
|
Karen
|
 |
« Antwoord #40 Gepost op: 8 Februari 2012, 16:57:01 » |
|
Wie gaat er op de vrijdagmiddag heen met de trein?? Lijkt me gezellig om weer met groep SKITSers te reizen!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mira
|
 |
« Antwoord #41 Gepost op: 8 Februari 2012, 17:10:07 » |
|
Alle bedden zijn vergeven! Iedereen die NU op de lijst staat heeft een bed.
Dat betekent ook dat er nu nog 4 plekken over zijn (deze moeten dan een luchtbed meenemen!!)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pablo
Hoge noor

|
 |
« Antwoord #42 Gepost op: 8 Februari 2012, 20:35:46 » |
|
Jeee ik heb een bed 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Karen
|
 |
« Antwoord #43 Gepost op: 8 Februari 2012, 22:47:22 » |
|
Ja ik heb ook een bed!  Gaat wel een warmere slaapzak mee dan vorig jaar....wat was t koud toen  Gelukkig waren er nog wel dekens ook  Ookal mag ik niet schaatsen, ik heb er zin in! Aardig wat SKITSers die ik nog niet ken, en wat 'oude' bekenden dus wordt gezellige boel! En Hans die mij gezelschap houdt met het niet schaatsen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|